101014 "ja vill smaka din tåta"

Tårta... Ja det är klart att jag fick smaka pappas tårta, och vi visste inte ens var den skulle komma ifrån för inte fanken hade pappa köpt nån tårta inte, han hade köpt vin... Men tia och anders hade köpt tårta, och jag åt upp rosen, och lövet! Mamma hade köpt god mat att äta efter jag somnat, schysst va... Mamma och jag hade köpt present till pappa och jag hade valt ut en jättefin mörkröd t-shirt med indianstreck, och jag och pappa kramades när han tagit på den. Jag var lite generad när tia och anders var här, det är inte lätt att handskas med alla känslor och vad man vill säga, så det är lätt hänt, men jag tycker ju om dom så mycket, dom också. Ja, och så ville jag ha godis förstås, men det var ju inget nytt... Gonatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0