101015 "du kan inte ta mig!"

Så sprang jag bland annat runt på fotbollsplanen ikväll och ropade till pappa. Sen ramlade jag och så kunde han fånga mig och rulla mig och vi skrattade högt, gång efter gång efter gång... Men vi spelade mest fotboll! "Nu tränar vi" sa jag när vi passade till varandra. Det var så roligt och jag fick rosiga kinder, jag måste ha sprungit ett par tre hundra meter totalt! Sen gick vi hem och sen gick det snabbt, det är inte lätt att vara en hårt arbetande mittfältare! Idag åkte mamma och jag till isak och klara och lekte. Klara är en fin liten bebis som börjat gå och isak en rolig kille som pratar mycket och har för sig massa skoj. Sen åkte jag och plockade ut mina åtta bitar fredagsgodis med mamma! Allram låg på min filt när jag drack välling. Det var knappt jag kom ut när jag skulle sova, men det gick, gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0