101017 ville men orkade inte idag

Vad vi än gjorde. Hade en småfebrig yrig natt med nån vaken timme och kom helt fel idag. Vi lekte rätt bra i morse, kom iväg till famo, satt längst fram i bussen, nästan hos chauffören, kändes som vi körde, kul! Men väl där säcka jag ihop och behövde sova, och när jag väl somnade vaknade jag och somnade inte, förrän efter andys likt en säck potatis i bussen utan filtar och bekvämligheter. Pappa väckte mig på forum nån tre kvart senare, men jag vaknade aldrig ordentligt. Vi tror jag kommer sova 12 timmar rakt av nu, eller hoppas... Vi skulle äta gott, spela fotboll, bada, men allt gick fel, jag till och med ramlade på tempo, så jag grät mig genom kvällen, klart slut.


Kommentarer
Postat av: famo joa

Älskade lilla *-öga,vilken jobbig dag, men jag tror det löser sig när du kommer till dagis igen, där är det lite lugnare. Det var ju massor som hände med tjocka släkten i helgen. Kanske det blev lite för mycket av det goda. Simma lugnt i din balja i morgon

Kram från Famo Joa

2010-10-17 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0