101019+20 var är ena bolle

Ja vi får inte grepp om honom. Igår tänkte vi att han skulle dyka upp när vi kom till dagis, men icke. Tur att andra bolle finns, men det ska nog ordna sig, alla i Jarlaberg vet att det är mina bolle, speciellt på dagis. Igår stekte mamma och jag egna hamburgare, ååååååååå va gott. Sen tog vi det bara lugnt. Imorse fick mamma sova i mitt knä i soffan, hon var så trött efter natten med mig och katter. Pappa hade sovit hos tia och anders för de såg fotboll sent på tv och pappa kunde allt få en natt utan höstgnällande katter... Dom är så fräcka, om mamma och pappa inte stänger dörren till mig så kommer dom in och väcker mig om mamma och pappa inte råkar vakna, men det händer sällan tack och lov. Efter mysstunden i soffan idag tog vi ett rejält bad, med dusch! Det är dagisfoto imorgon och då gäller det att inte ha smuts bakom örona! Sen värmde jag mig i nya badrocken. Rock!  

HÄR I MOSTER INAS BADROCK IKVÄLL (inte hennes egen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0