101022 "vi har byggt en stooor tunnelbana"!

Jag och Leo! En bana där bilarna åkte alldeles själva! En bil snurrade in sig i mitt hår, det var inte roligt. Men annars var det en jättekul dag hos mormor och morfar, vi var där hela dagen och långt in på kvällen, för morfar fyllde år! Och jag åt godis och allt möjligt så jag står mig över helgen. Leo och jag lekte jättemycket på kvällen, med en docka i rep och allt möjligt, han visade mig grejer som han hade i väsby när han var liten som jag. Och innan på dagen hade jag lärt mig att åka skateboard på magen, ja som jag höll på. Och jag tog för mig och tror minsann att jag växte lite till idag, jag var med som aldrig förr, och med en massa människor, och jag höll låda. Grejade mycket själv också, går liksom lite själv nu också. Gick nakenfis jättelänge under klänningen, gick på pottan, åt citron och skrattade, bar vatten, skrek på morfar och mormor från duschen, sjöng, berättade, ja jisses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0