101029 "vilka ögon mamma, du ser ut som tomten"

Ja jag ser då tomten i allt, det lackar ju trots allt mot... Imorse höll vi högt tempo, hade sovit lite dåligt igen men det drabbar ingen trött inte... Vi rullade boll, tvättade nappar och pysslade. Säger så mycket just nu att det är svårt att memorera allt men det kommer, och ni hör ju själva tack o lov. Mamma och jag köpte 8 bitar fredagsgodis förstås, och när vi ätit gick pappa och jag till planen och spelade fotboll, "nu tränar vi", som jag brukar säga. Vi hade sällskap av några pojkar som verkade tycka det var roligt att se mig springa och sparka och skratta. Pappa med. Sen tvättade vi några nappar till och så blev det väl dags till slut. Tut!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0