100901 "där är bolles syster"

Det är säkert, jag såg henne på skansen idag. Jag hade ledigt från dagis och var där med mamma, my, isak och klara som låter såhär, ääääääääähhhhhhhhh. Det var en kanin som skuttade och såg ut som bolles syster. Sedan red jag inte på walle idag, han var ledig, men jag red på ceder och han var duktig han också. Sälarna var så roliga idag när dom åt fisk. Ja sen var det älgar och ankor och får och gud vet vad, inget tivoli dock. Fick pannkakor såklart och hemma när vi ätit gick pappa och jag ut och hoppade i vattenpölarna innan vi gick till tempo och köpte kattmat. Där fanns en stor "nono" som i teletubbies som åkte runt på golvet och blötte ner, den blev jag lite rädd för när jag sprang runt med den lilla kundvagnen. Ännu en innehållsrik dag i livet, hur ska detta fortsätta. Pappa satt och nickade till hela tiden efter vällingen, som om det var han som druckit den, så jag sa att nu går jag och lägger mig, sagt och gjort, pang bom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0