100903+04 Ungern och hungern

Igår slog vi Ungern, det var väl för väl, jag var så nervös att jag somnade innan match, men pappa och jag spelade lite fotboll i våra fotbollströjor (undrar vad zlatan tänker om min messitröja nu, hursom...) innan välling, och efter hamburgare.... Idag vaknade jag lite extra tidigt som vanligt som jag gjort den senaste tiden, fråga mig inte varför, men efter en lång morgon kom vi iväg till andys (se bild från bussen dit) och var där I FYRA TIMMAR OCH EN KVART! Inklusive sömn. Jag gav strikta order till pappa med höjt pekfinger att "jag vill stanna här, okej" efter jag sagt att jag ville sova. Sen lekte vi lite till och drog till forum. Pappa skulle greja med lite papper där, det är tydligen sådana tider, men det passade mig fint eftersom det är så kul där!Hemma lekte vi och myste med det vi har, och vi har ju allt, och vill man ha ett äventyr så åker man leksaksbil nerför backen ned mot tempo och rullar runt där inne och köper snacks, kör lite rutchkana och gunga på väg hem, och lever livet. Ja, och så åt jag pannkakor o glass o smoothie o äpple o korv o överblivet nötkött o köttbullar o pasta o ja vet inte. Sen slocknade vi i soffan och stapplade in i mitt rum. Gonatt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0