100906 "jag är bara lite trött"

Så sa jag när jag låg på rygg på köksgolvet med ytterkläder och skor efter att ha varit lite gnällig och mamma ställde mig mot dörren och frågade ja men vad är det esther, det är så tråkigt när du är gnällig. Annars var det en fin morgon som vanligt men jag var lite seg till dagis, men kickade igång förstås. Hemma gjorde mamma och jag korvstroganoff, sen gjorde jag tvåan på både toan och pottan (ville inte på dagis idag och blev lite smånervös när fröken frågade), sen hjälpte jag pappa att duscha, han är ju så gammal. Jag ska duscha imorgon kom vi överens om. Sen drack jag välling i vagnen för ombytes skull. Här är en liten griseknoe från kolmården. Notera min tröja. 


Kommentarer
Postat av: famo joa

Älskade lilla *öga så bra att du kan tala om för mamma att du är lite trött ibland. Då kan man bli gnällig. Det blir ju vi stora människor med minsann. Vilken härlig bild på dig med den svarta grisen o vilken fin tröja.



Kram från famo Joa.

2010-09-07 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0