100911 "loss, loss!"

Efter en förmiddag på forum med lek på bibliotek åkte vi till mommo o joppa. Där hade vi det jättekul och gjorde allt man kunde, hoppa, fika, rita, plockade morötter, sprang rundor, åkte skateboard alldeles själv! Det gick inte fort, men jag ska inte kunna det än väl... Anita kom förbi med samin och hunden soffi som jag lekte med och var inte så rädd för alls. Jag kastade boll med soffi och hon kom tillbaka med bollen och ville jag skulle kasta den igen. Jag förstod att man skulle säga loss när soffi skulle släppa bollen, så jag ropade loss av hjärtats lust, och kastade igen! Jag visade momo hur jag kan kissa på pottan, men tvåan gjorde jag i blöjan, vi sparar lite till nästa gång liksom... Åt ordentligt med kycklingfilé och hade en lyckad väsbydag. Nu ska vi ha en lyckad natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0