100917 "för många barn"

Ja det var det på andys idag. Vi brukar vara först men det var nån aktivitet där idag så vi kom in sent i matchen liksom, så det blev bara lite lek sen var det lika bra att beställa dom där pannkakorna. Sen vaknade jag i tyresö, hos jens, isak och klara, men my var och åt brunch med mamma. Vi fikade i tyresö, lekte med klara och isak, han berättade om alla i djungelboken, åkte lite bil, kollade bamse, sen var det iväg till tia och anders och åt hemmalagade köttbullar och mos! Oj va gott! Glass och godis har slunkit ner idag, jag fick köpa tre godis på tempo när vi kom hem, för det sa jag i sickla, "nu vill jag åka hem", glad men bestämd. Väl hemma välling i mammas knä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0