100918 "min mamma, min pappa"

Så säger jag ibland, och så tar jag dom i min famn, det är härligt, och jag upplever att de också tycker det, hihi. Imorse trippade vi på tå en stund efter mamma lagt sig, men visst körde vi på också, hon sover ju tungt mamma, även om hon är uppe på toa flera gånger då kroppen inte vilar riktigt... Sen tog vi revanch på andys, det var som när stenmark tog in 2 sekunder i ett andra åk, som jag for runt! Jag avslutade efter pannkakorna med en helt egen tur i stora rutchbanan med bolle likt en fackla i näven. Sen somna jag på promenad till forum där jag vaknade till och såg farmor. Då sa jag inte hej, jag sa glass. För det hade pappa lovat att farmor skulle fixa. Sen lekte vi ihop under eftermiddagen tills mamma vaknat till. Hemma softade vi ner och efter jag illustrerat för pappa hur allram kräkts på uteplatsen så var den här dagen över. Manöver. Heja Sverige i valnatten.

Kommentarer
Postat av: famo joa

Åh vilken underbar valdag 2010 som jag har haft med mitt fantastiska barnbarn. Vi hade så kul på biblioteket och plötsligt var Fabian o Filip där o pappa Micke o mamma Sara o vi kollade Pippi o Mumin o annat på datorn.Filip lärde oss hur vi skulle göra. Sen tog vi en bulle på Pressbyrån. Då ringde mamma o sa att nu var hon vaken så då tågade vi iväg hem, drog in på Tempo o köpte disktrasor som blir jättestora när man lägger dom i vatten. Vi lekte en stund till o sedan körde jag hem. Tusen tack för idag älskade lilla Esther, kram från famo Joa.

2010-09-20 @ 00:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0