100927 "kom då hunden"

Pratade lite med en hund utanför tempo. Jag ville klappa den, jag vill klappa alla hundar, men pappa sa att man måste vänta på en husse eller matte och fråga först. När vi gick hem kom det en fin stor gul hund, men den var så stirrig att jag sa att jag faktiskt inte ville klappa den hunden, jag vill ju inte bli biten, det förstår jag. Imorse gick jag med på att mysa en stund innan vi gick upp. Hemma sen åt vi pannbiffen igen, jag hade försökt övertala pappa om GODIS på väg hem men den gubben gick inte. Sen stack vi till tempo och åkte sparkbil i backen och jag gav klara instruktioner om hur pappa skulle springa, när, var och hur vi skulle åka. På tempo försökte jag peka ut godisbitarna jag ville ha, men det gick inte då heller... Sen sa jag att jag ville hålla handen på väg hem, men jag sa också att jag var ensam, och den ekvationen fick varken pappa eller jag ihop, eller om det var mamma som var ensam hemma innan vi kom? Sover på´t...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0