100930 att luras vila

Det gjorde jag några sekunder 0545 i morse, pigg som en mört. Mamma skulle gå till jobbet och pappa kom in och sa, kan vi inte vila lite i din säng en stund. Ok sa jag, och lät, zzz pssss zzzz psss zzzz psss, några sekunder, sedan var vilan klar... Vi sitter mycket och kommenterar barnprogrammen på tv på morgonen, vi lär oss allt från sånger till kinesiska och svåra ord som akrobat. Hemma drog vi till forum efter maten och hämtade ett paket till mamma. Jag sa glass, men jag skrattade samtidigt eftersom jag visste att så bra blir det allt inte. Men på konsum kom en gubbe som såg ut som en doktor och som bjöd på fettfria chips, vilken lyckotjej jag är... Eller ssippss som jag än så länge sänger. Fredagsgodis kan jag också säga... Var ska detta sluta, hjälp mig ur fördärvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0