110409 jag mötte rasmus

Men innan jag kommer till det så vaknade jag ordentligt utsövd, från 8 till 7. Så jag hade bra drag i benen till gympan som allt är rätt rolig, man får springa av sig liksom, bildligt och bokstavligt, och skratta till tokiga pappa och hans kompis stora micke som är där med sin fabian. Pappa och stora micke tramsar och vi skrattar. Övriga föräldrar fnissar... På mcdonalds efteråt mötte anders upp med rasmus! Jag blev alldeles tyst och bara tittade och log, visste inte hur jag skulle hantera det riktigt, men att det var stort det förstod jag. Så liten han var, och fin. Vi följde med upp till dom, jag träffade tia och var fortsatt lite förbryllad, det är mycket att begripa det där, men jag klappade försiktigt på hans mjuka hår och tyckte det var mysigt. Sen hopp i vagnen, skulle sova en stund innan vi skulle till mamma, och vet ni, hos mamma dök mormor och morfar upp! Vi fikade alla i köket, jag smakade lite choklad och bulle, sen bar det ut på uteplatsen, vi håller på att planera inför värmen. Jag krattade undan det värsta med min nya gröna kratta, så nu är det fritt fram för de andra, det värsta är gjort. La mig mätt och glad med mormors köttbullar i magen. E 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0