110410 nacka, stockholm, nacka

Det är en ynnest att leva sitt liv i nacka, ett stenkast från stockholm, intill vatten och natur. Jag sov gott under pappas promenad längs järlasjön i solen mot sickla. Vaknade upp i sickla galleria, och se där, kusin musse var på plats. Vaknade väl till vartefter i vagnen, klämde en kokt med bröd som mellis, bakom mina solglasögon, jag är rätt cool faktiskt. Sen gick vi alla längs vattnet till gamla fina sjöstan som jag känner igen lite, jag bodde där när jag var bebis och mindre förstår ni. Vi passerade stadsskylten nacka/stockholm (på fredells kortsida mot hammarbybacken) och tia var måttligt intresserad... Men vi klev in i stockholm då och jag kände igen mig, är ju stockholmare i botten... På texas smokehouse hjälpte jag tia med rasmus på toaletten med blöjbyte och annat, jag har ju mer erfarenhet än tia, så det är ju inte så konstigt. På väg hem stannade vi sickla strand och fångade dagen. Nu har natten fångat mig. / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0