110415 samling vid pumpen

Köket iallafall, som snart inte har nån vägg, pappa har förklarat, jag tror jag förstår, ska bli spännande, en längre fotbollsplan inne! Det var en riktig klan som samlades, jag, pappa, farfar, tia, anders och rasmus. Det var nästan så det var för mycket på en gång, sådär strax efter dagis. Farfar var med pappa och hämtade på dagis, inte vad jag väntade mig... Men jag vaknade väl till vartefter och när vi åkte med anders och farfar till gamla stan lite hastigt så gaskade jag på mig lite och tyckte nog det var lite spännande trots allt. Sen åkte vi hem, men missade första bussen. Dumma busschaufför som åkte precis som vi kom fram till bussen med andan i halsen, 30 sekunder innan avgång. Men vi handlade lite och fick tiden att gå. Hemma gick det rätt snabbt, men jag hann omvärdera beslut som vilken storlek på frottéhandduk jag ville ligga på när pappa skulle torka efter "tvåan", den första storleken dög inte först, men så gick det bra ändå, och så ville jag läsa två böcker samtidigt, men när pappa frågade hur vi skulle göra då, så bad jag om att få den ena boken på fötterna istället. Medan pappa förbryllad läste i en av dom, somnade jag... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0