110419 Stora E o ja

Vi har det allt kul! Följde med stora e hem och vi hade så roligt, åt kyckling, pasta, pannkakor, sylt, grädde, you name it... Pappa kom och hämtade, och jag var väl inte så sugen på att gå direkt, så jag och stora e började slita i var sin arm på pappa, och skrek "hit" båda två, och det gick ju inte... Hemma väntade farmor och farfar, jag var först lite för trött för att uppskatta det direkt, men efter att jag mjuknat hämtade jag födelsedagstutor och började blåsa fanfarer och visade att jag hade luft i lungorna på alla sätt. Men nog var jag trött, så pappa bytte till natten på mig innan han stack och pratade med en massa gubbar och gummor i huset på gården. Satt med välling bredvid farmor och farfar och sen gick det rätt snabbt. Lite hosta har jag bjudit på men det går nog över. / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0