110423 easy rider

Sån e ja, ni vet, peter fonda, dennis hopper, min grej... Jag och min cykel är ett och friheten sitter på bönpallen (ja, pakethållaren... där satt bolle idag, och en fotboll...). Vi följer jordklotets rytm var vi än är, och det riktigt spinner om dreven här i jarlaberg. Framåt förmiddagen formligen svävade jag bort till landå med mamma, jag satte nog inte ner foten en gång. Efter lite käk drog vi till bygg-ole, känner mig bekväm där, men inte visste jag att en farfar i princip kan gå vilse bland alla lister. Droppa att jag ville vila, vi droppa farfar vid forum, och så åkte vi upp och hämta vagnen, trodde nämligen att efter en lång god natt jag inte skulle behöva nappa, men icke, så jag fick en stund bredvid rasmus i vagnen på en solig uteservering vid forum, härlisch. På forum jobbade vi hem pärlor till cykelekrarna, jag pekade bestämt inåt affären och sa att jag har sett dom! Till slut när vi såg dom, upprepade jag mig, för att markera. Vi kunde köpt mycket på clas ohlson men vi resonerade oss fram till mindre. Hemma hjälpte farfar mig med pärlorna, sen cyklade jag och pappa till planen och spelade fotboll, det är ju så fruktansvärt roligt. Hemma blev det ännu ett påskamys, som i väsby, och anders grillade på vår lite kalla uteplats, men ändå! Vi åt inne... Sen hängde jag farmor tia och rasmus i soffan, det var en härlig lugn stund. Sen välling mellan farmor och farfar, och så ville jag prompt somna med labanfilten ikväll! Man slår på volley, E som i easy rider... Bilderna är snea, får inte ordning på bästa iphoneuppladdning... Pappa får väl lära sig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0