110429 tjejkväll med pappa...

Ja det var lite konstigt, men med farmor, farmors kompis marju, som jag skojade en del med också, och mamma som dök upp efter sin kryssning, med ett godisrör! Men vi började med att cykla till tempo förstås, på väg hem gick det ner ett par bitar, sen visade jag en viss trötthet, blev mycket ledsen över att "djungelhjul" tog slut, men fick i mig maten, lite godis, sprang ut och skrämde farmor när dom kom, åt lite räkor, åt mycket citron, när vi satt och åt smörgåstårta utöver allt detta (bara nån räka för min del), sen började det allt bli kväll, och när vi till slut valt filt så kunde jag komma till ro. Men först, efter nån minuts tystnade frågade jag "vad är det" på allt liv på gården, men väl medveten om ungarnas disco i festlokalen sa det pang bom. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0