110801 överskottsenergiersynergiereffekterssvariant

Innebär att jag inte kan somna, efter full fart i parken på förmiddagen och med en energi på Eriksdalsbadet som får Therese Alshammar att framstå som, ja varför inte världens tröttaste pappa just nu, i jämförelse... Just nu sitter jag, efter en timmes försök att somna med pappa, och tittar på film, Allram och Tjets julkalender... Pappa har förklarat att jag snart måste lära mig att somna själv, det får vi förstås träna på, men ikväll startar vi inte. Stora micke, filip och fabian skulle till eriksdal och vi hakade på förstås, man kan inte bada nog. Grabbarna och jag impade på varandra genom att ropa - titta vad jag kan! Två korv med bröd startade andra perioden i den stora blåa rutchbanan och vi åkte snabbare än nånsin, en gång till skrek jag många gånger... Körde tredje perioden ute tills jag själv sa att nu räcker det, då förstår ni. Men har jag i princip lärt mig att hoppa ner i vattnet utan hjälp så fattar ni att jag tänder till... Somnade förstås en halvtimme i vagnen men vaknade till hamburgerlukten på forum, tiden räckte inte till för att komma hem, det är ju vansinnigt bra att jag frossar i frukt och grönt, imorgon blir det gedigen lunch. Nu ser jag pappa komma för ett nytt försök, vi hörs, E (ville inte vara med på bild idag heller, tittade ner i backen när pappa föreslog nåt, och han vill inte pressa, men är ställd över det) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0