110805 flaggan i topp

Min, och idag, på Eriksdalsbadet fladdrade de också stolt, solen sken, jag visade upp sommarens inlärda vattenkonster, åkte rutchbanan under 12 sek skrikandes av glädje, åt hamburgare och sa nåt om att det min bästa mat (pappa flaggade om att det kanske inte ska ätas så ofta, åtminstone inte pommes frites...) sista vardagen innan dagis på måndag, sommaren som bäst, jag som bäst, min tredje sommar en glädjens vinst (ja jag tar ut segern i förskott), utvecklats som en gigantiskt stor liten tjej med nya sidor, gamla starkare sidor, och jag har bara börjat. Ja just det, nån otroligt fin bild från badet idag ville jag inte veta av idag heller... Jag e jag. E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0