110812 bortom tröttheten lurar intensitet

Satte mig nödig i magen i vagnen och sa jag ville hålla mig för att vi så snart som möjligt skulle gå till tempo för fredagsbitarna. Väl i affären talade jag tydligt om att jag var väldigt nödig för pappa, jag såg väl inte att så många andra hörde och log, hursom, det var viktigt, men jag sa samtidigt att jag mycket väl kunde hålla mig ända i mål, men pappa fick gärna springa med vagnen sa jag. Allt gick bra, och jag sa till och med till pappa att han skulle pusta ut och säga, åååå vi klarade det, då log jag. Också. Mycket leenden ikväll, även om jag hade en dipp efter grönsakerna, ville inte äta pasta carbonara även om jag gjort det 5 gånger på forum t ex, var nära att somna vid sex-tiden, men efter en cykeltur till tempo, melon hemma, och ett gympapass på en timme, slog intensiteten i taket och jag somnade inte förrän halv nio. Ville se till att tjet mådde bra i soffan också när han gjorde oss sällskap. Man kollar av allt innan man kopplar bort, så jobbar jag, ibland iallafall. Just det, pappa fick vara häst också och jag släppte in honom i hagen (toan) ett par gånger där han fick vila och vänta... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0