110817 trött som en småbarnsförälder

Så trött var jag idag. Jag kom inte igång ikväll, orkade inte äta ens. Jag höll ångan uppe på dagis förstås, och även när vi blev inbjudna till stora ester som ju bor på dagisgården, efter att jag själv rullade hem hennes cykel, att säga hej, dricka saft, äta halv banan, tugga bort smaken ur ett tuggummi, men när vi gick hängde jag som en chimpansunge i pappas famn och sa att jag SKA sova när jag kommer hem, men pappa tvekade... Jag blev ett med soffan kvickt, pappa kunde sprängt fyrverkerier i köket, hade inte vaknat. Går inte att stoppa the sleep train, men pappa väckte mig efter tjugo minuter för ett sista matförsök, men icke. Då var vi rungandes överens om att göra om till kväll istället, och det gick kvickt. Men ta sats i soffan och hoppa till pappas knä för vällingen, det kan inte ens grav trötthet hindra... E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0