110821 bad och bilbarnstol

Japp! (blir lite kortare, nätet la ner igen efter några rader...) Vi drog till gustavsbergsbadet, där fanns rutchkanor som vi provat förut och jag var badsugen! Den halvstora gav inga problem, bara glädje, den mörkblåa, som på eriksdalsbadet, gick mycket snabbare till vår överraskning och jag möttes av en våg som får en dusch att framstå som en puss på handen. Men jag klarade det också. Tillbaka i gamla audin till ett par hamburgare i nacka strand, för att helt plötsligt dra till alvik och fika med farmor! Tog en supernap på väg dit, utan napp! Jag är på gång damer och herrar... Efter nån saga i farmors våningssäng och lite soffmys så kollade vi in äppelvikens bästa lekpark som en teaser inför kommande dagar. Släppte farmor och åkte till mammas jobb! Mamma visade en blöja som var så stor att pappa kunde haft den! Rasmus, allram och tjet hade försvunnit i den. Sen åkte vi till väsby och gottade oss mamma och jag, uj vilken bad-, bil- och familjebonding dag det var. Gott mos! E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0