111201 det bor en ängel i mitt rum

Pappa gick tydligen och tänkte på den låten ikväll. Kan ha att göra med att vi hade sett tomtespår idag på dagis och det hade hängt små små julklappar i ett träd därute. Min klapp var en liten liten miniängel med brunt hår, precis som jag, den står så fint på köksbordet nu. Om jag var trött igår var det inget mot ikväll. Pappa hann inte öppna findusboken innan jag sov strax efter sju. Men så vakna jag 0540... Jag går väl igenom nån fas... Vi hann med några golfslag och pratade lite om att försöka åka skridskor i helgen. Sen pratade vi om julkalendern, och att vi inte fixat nån än. Sen tittade vi åter på kalendern på tv, vi såg en del imorse, men efter några minuter sa jag att det är för stora barn, jag hängde inte med helt enkelt. Nåja, vi ger det ett par försök till, dom ser ju roliga ut. Och bara det kommer man långt på. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0