111225 heljuldag

Hade mycket spring i benen i förmiddags. Kroppen var i full uppvridning efter all påfyllning igår. Så efter lite läs och skrivpyssel drog vi ut och på gården mötte vi Svea Emmy tuva och Moa och deras föräldrar och hade en riktig skojig fm med gunga fotboll cykel bandy sandlåda jaga varandra springa nerför slänt och kurragömma! Sen blev jag och pap bjudna på lunch och lek hos Svea! Himmel va gott jag sov på väg till järla. Där tog jag efter några minuter kommandot om Rasmus och släppte honom bokstavligen inte på flera timmar. Jag drog honom upp i sittandes mer än jag tror tia och Anders gjort ihop. Och som vi höll på. Det var en jättekul stund där jag fick ta hand om den lille. Vi lekte kurragömma vi också... Tia och a tog hand om oss och farmor och farfar och innan vi åt lamm som jag också åt så delade vi ut klappar. Det blev en del till mig igen och jag lär inte ha problem med varken läs skriv eller leklust! På väg hem förklarade jag för pappa hur jag såg slutet på kvällen, och det funkade perfekt tills pappa somnade under sagan, då fick jag skynda mig att sova och som jag sover, inatt i pyjamas igen... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0