111226 flying high

Har medvind. Det är bara roligt, allting. Pysslar som aldrig förr hemma, knappt intressant med morgontv längre. Vi fick upp farfar vi åtta och la det där luriga bollpusslet jag fick av honom. Sen gjorde vi en specialare av ett bokstavsspel där jag lyckades vinna... Detta i väntan på ny gårdslek med alla tjejer. Vi kom på att flyga drake i stormen! Ojoj! Vi föll omkull på berget så vi försökte i byarna i parken. Vi sprang fram och tillbaka, draken fastnade i träd, det var ett kämpa, men sen stod vi där och höll alldeles själva, jag Emmy Moa och tuva! Så stolta vi var! Jag skulle förstås springa som pappa och det gick riktigt bra! Efter lunch blev det en nap och när jag vaknade, dags för fika och lek hos Emmy! Jag fick låna en prinsessklänning och vi hade kul som bara den. Sen tog vi tusan fram cykelsadeln för att cykla till järla och säga hejdå till farfar och tacka för besöket. Det var riktigt skönt på cykeln. Cyklade hem till mamma och startade vårat mys. Mycket att leka med nu... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0