110106 en god natt på dili

Sov bra, ingen oro, vakna tidigt dock, men man vill ju igång liksom... Drog till pappa på förmiddagen och sen stack vi och handla, jag vilade i kundvagnen med toapappersrullar som kudde... Fick en korv och sen var det till slut vila i sängen men huga vad vi fick jobba för det, kolla nedan, allram hjälper till. Sen var vi hos mamma i eftermiddags lite och skruvade och meckade för att åka pulkan tillbaka genom den spännande skogsbacken, och på väg tillbaka klättrade jag i snöhögar, det är sagolikt roligt, där man kröner bestigningen med att åka på rumpan ner igen. Vi pysslade och lekte hemma på landå sen, vi fixar ju till där också liksom, så mina två hem blir perfekta för mig, mamma, och pappa.


Kommentarer
Postat av: mormor

svårt att veta vem som är sötast, av Bolle katten o ESSAN ?? blir nog ES i alla fall

2011-01-07 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0