110107 klämmig dag

Jo då, det var inte dumt, men först tog vi emot en magsjuk mamma imorse, hon fick vila på landå för att ha tillgång till en spolande toa... Efter dagis körde vi en fredasgodisplockning innan anders generöst bjöd oss på pasta i sickla, där jag också åt mig en och annan godisbit så jag blev alldeles mätt, och oj vad jag fick borsta tänderna sen... Jag bad anders bädda in mig i filten i soffan, som en kompispassning liksom. Höll upp modet tills vi kom hem då jag tröttnade till, och tacka tusan, jag har haft ett par korta nätter, och jag fick för övrigt för mig att sova i stora sängen, och nu kommer pappa och ska krångla ner sig bredvid också, fattas bara att allram och tjet ska upp och trampa, nu släcker vi lampa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0