110113 egen skylt på "syskon"

Jag, stora ester och svea har börjat prova att gå på stora avdelningen lite, och jag har fått en egen skylt till och med! Börjar bli stora tjejen, men ingen fara, jag har mina mycket stora "små tjejen-beteende" kvar, kan bli lite gnälligt innanför dörren efter dagis, jag liksom tar ny sats. Men med lite pianospel, gitarrspel, musses klubbhus och lite grönsakssnacks så var jag med i farten igen, och vi hade en god stund i soffan, men trött var jag allt, vaknade tidigt hos mamma, mycket på gång, men det går bra tycker vi alla, det är liksom bra på nåt sätt. Har fått för mig att vilja somna i stora sängen, och så får det väl bli verkar pappa tänka, bara jag kommer till ro... Hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0