110119 blodpudding och pannkakssylt

Ja jag ville ha pannkakssylten också, inte bara lingon, men som vi åt pappa och jag. I övrigt träffade vi förstås mamma på tempo när vi handlade grönsaker, det var tokigt och roligt, jag tog jag min potta in i tältet och kissade, som i ett utedass inne, jag provade pappas gamla golfklubba precis som pappa en gång sprang runt med en golfklubba i lägenheten i bromley, som finns på film, pappa blev tagen, spelade lite piano och fotboll, hjälpte pappa med näskaffepulvret, dammade under sängen, gjorde korv i ugn i min egen ugn i rummet, gjorde också korv i blöjan, ja ni ser, en vanlig fin kväll. Ville somna under den grönvita estherfilten, jag vill det ibland. Gonatt

Kommentarer
Postat av: mormor

Låter som en bra kväll

Kram till er båda!!

2011-01-19 @ 21:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0