110122 tandläkarbesök

Idag var det spännande. Jag sa det flera gånger på väg till tandläkaren imorse, "det ska bli spännande", och det var det. Många maskiner, mycket saker att tänka på, gapa, borsta, skrapa, och den där grejen med luft, den var rolig men lite tokig, så den var jag försiktig med. Efter noll anmärkningar, vi har koll tydligen, så tog vi en fika och runda på forum, där jag höll lite show för mamma och pappa på fiket under snacket, skaka rumpa och sånt... Var och hälsade på i gustavsberg hos emmy, gisela och patrik i eftermiddags och tröttnade till fint framåt kvällen pga en lite ostadig natt... gonatt


Kommentarer
Postat av: famo joa

WOW,vilken bild hos tandläkaren. Ser precis ut som hos min tandläkare. Men jag har förståss ingen sån gullig mamma som du att vila mig på. Det var väl skönt.

Tack för idag lilla *-öga, det var så roligt att leka kurragömma o gunga o åka karusell o rutschkana med dig idag. Kram från FAMO

2011-01-23 @ 19:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0