110123 snö långt från tö

Den går ju knappt att skotta. Och inte kan man åka pulka utan att riskera livet, eller pulsa och rulla runt. Men, vi tog tag i det, jag hade ju trots allt min pippitröja och då kan man allt ta ett nappatag, som nedan, med min nya egna kvast! Sen körde vi ett eftermiddagspass ute också, frisk luft vet ni, och farmor var med ett tag, hon hade kommit på ett spontant besök. Vi tog det också rätt lugnt i soffan, var ju trots allt lite snuvig, och en dusch fick vi till, men inte var jag glad, fast jag fick faktiskt inget i ögonen idag, höll en liten frottéhanduk över pannan med ena handen och den andra handen på handtaget när jag lutade mig bakåt, och oj vad gott det var att lukta på mig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0