110128 en kväll med farmor

Men jag hade en natt med mamma först, i alla bemärkelser. Jag vände och vred och kom inte till ro ordentligt så mamma sov nästan hela natten hos mig, nåja, sånt händer. Farmor hämtade, det var dags för tempo och dom åtta bitarna, vi tog nio, för jag tyckte farmor skulle ha en också. Sen gjorde vi väl allt möjligt, tog det lugnt, som hoppade högt i soffan, provade no 2 i blöjan ett par gånger men det ville sig inte, vi får väl se inatt... Farmor hade hittat två ringar man har på huvet när man duschar för att inte bli blöt, lite sugen på att prova, då har jag en ring på båda ställen. Vi hade ingen värme hemma, de hade grävt sönder fjärrvärmen i gamla sjöstan, som leder ända hit, så jag behövde estherfilten tyckte jag, men värmen ska komma inatt. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0