110129 "jag vill ha mycket sylt på lofforna"

Så sa jag på väg ut till mormor och morfar, det hade gått ett rykte om våfflor nämligen... Dagen startade med att vi hämtad upp anders i sickla för att åka till pappas jobb på tornet på en utflykt! Vi lekte och plockade med en massa grejer som var pappas kompis jens, och så fick jag pannkakor av anders. Sen åkte vi faktiskt till sickla och hämtade jens släp för att åka till mormor och morfar och mysa och leka. Medan jag och mormor bland annat softade i morfars säng och snackade lite grann, så grejade morfar och pappa med den säng jag nu sover i, ujujuj va den blev bra, prinsessan essan, det är jag det. Nåväl, åkte igen, åkte förbi sickla igen, plockade upp anders igen, och åkte hem och lastade och lossade som långtradarchaffissarna säger. Kvällen blev mysig och rolig och jag gick in i andra andningen rätt kvickt så kvällen blev rätt sen, men så blir det ju bland grabbar ibland. Jag hjälpte till väldig med verktyg och släpande av madrasser, mjukisdjur, täcken, stolpar, och jag vet inte vad, och jag hade väldigt roligt, och kom på upprättsittandes, när jag var mer eller mindre i dvala vid sängdags, att jag sov i min nya säng. Det var en bra start på natten. Hoppas allram och tjet är snälla mot pappa inatt, ta mig katten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0