110703 superhelg och supersöndag

Ja i denna tredagarsturnering med farmor i fredags och mormor och morfar igår med första övernattningen hos dom (mormor fick inte sova på sin sida, där skulle jag sova tyckte jag...), och idag förstås, där vi bland annat utövat varenda bollsport tänkbar, leo var också med och spelade, vattnat på kyrkogården, jag tog flera gravar på en gång, jag är kvick i vändningarna med vattenkannan, kollat kossor osv osv, med en härlig avslutning med mamma och pappa framåt kvällen där vi åt och lekte ihop i busvädret, för att avsluta att duscha iskallt som nakenfis mitt i parken, så kan jag konstatera att det varit en superhelg. Tänk så jag är och gör, och tar nya steg, dag för dag, det ska bli spännande att följa mig själv! Nu har jag sommarlov i fem veckor! Hörs imorrn. E


Kommentarer
Postat av: famo

Önskar dig ett underbart sommarlov.



Kram från farmor

2011-07-03 @ 23:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0