110704 fourth of july

Vi firade "independence day" med en mysig lång morgon pappa och jag. Mamma var och kollade ryggen, hon och jag skulle ha en dag ihop denna första sommarlovsdag, och i väntan på att hon kom tillbaka så softade pappa och jag på morgonen, spelade pingis, åt flingor, ja allt sånt, men sen förstår ni, fick vi tjugo minuter alldeles själva på fotbollsplanen och huj vilket spel vi hade. Vi mötte upp mamma och runt lunch så åkte mam och jag till isak och klara i tyresö! Vi hade det väldigt skönt, bekvämt och roligt, vi går bra ihop, och jag fick med mig gott med lek hem. Pappa kom för att hämta, vi behöver lite myskvällar innan jag och mamma flyger flygplan uppe i luften till mammas kompis karin och hennes barn i helsingborg. Var riktigt trött när han kom men piggnade till framåt vägen och vi lekte kurragömma en lång stund vid pappersinsamlingscontainern vid sopstugan, vi brukar göra det, jag tycker det är kluckande roligt. Sen hjälpte vi berit på taket med en soppåse till grovsopen, hon har ont i benen och jag förstår att man måste hjälpa dom som har det lite jobbigt. Hon är snäll också. Hemma gick det rätt snabbt, men vi myste som om jag var bebis igen och jag somnade innan den nya boken om kattungen var slut. Jag var mer slut än boken... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0