110711 lång färds dag mot natt

Startade inte riktigt utsövd redan imorse efter en sen kväll igår. Och efter att de senaste dagarna åkt bil, flyg, buss, cykel, båt, tåg så var det dags för flyg igen, och då fick jag mig en nap, jag vaknade inte ens när mamma skulle peka ut jarlaberg från flyget. På flygplatsen möttes vi av pappa som hade esther t-shirt på sig idag pga min halva födelsedag! Jag fyller ju 3,5 idag! Så på landå vankades härlig fika och korvgrillning med mormor, morfar, farmor, tia, rasmus, anders, mamma och pappa. Farfar är på gång upp vilken helg som helst och leo, karin och anders får jag ju se snart igen, så är det ju alltid. Nåja, och jag fick presenter, himla mig va... En massa roligt, tokigt och fint, så nu ska jag nog få några dagar till att gå med sysselsättning... Trots att jag var så trött att jag grät över att jag bet mig i fingret när jag åt korv med bröd, tappade brödet på golvet, gick in i en stol, osv, så kastade jag inte in handduken förrän kvart i åtta. Jag ville bland annat ha nya lakan och täcke, läsa alla böcker, titta mer tv, inte borsta tänderna, ja ni vet, såna där trix för att köra lite med pappa och kunna få vara uppe längre, trots att jag gick på knäna, men mitt under Pettssonboken så däckade jag hårt, tacka tusan för det. Mot ett gott sommarlov, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0