110714 på resort, med sl...

Ja vi begav oss till Sunwing Resort Eriksdalsbadet... Men först hann vi tack och lov köpa tuggummi på tempo, jag har ju fått en grej med det... Och förstås spela lite golf på min fairway i mitt rum... Och köpa en Kajsa Anka borste på HM. Vi höll oss inomhus på äventyrsbadet, det blåste lite väl snålt ute. Vi åkte cirka femtusen gånger i rutchkanan, där är så otroligt spännande, man måste hantera farten med pappas byxa mot kanan, eller inte, om han spänner kroppen och åker på hälar och rygg eller saktar farten med byxan, jag sitter mellan hans ben och han håller mig med båda armarna i armhålan för att kunna lyfta upp mig i luften när vi "landar". Jag sa "en gång till", många gånger... Hursom, vi åt till slut lunch, wok på eriksdal, som en häst åt jag. Tog en e.m-napp i vagnen på väg hem och vaknade i mammas hall där hon dök upp strax därefter för en kväll med mig. Som ni ser på bilden, stranden är romantisk, men ibland så... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0