110719 Kungen är död, leve drottningen.

Ja det kanske var att ta i, men vi återvände till city med anledningen av antiklimaxet med bibblan igår, som vi tog revansch på idag, kunde inte låta bli, och det var en lagom dag för det. Först ville jag ut och cykla lite, sen hämta vi fotboll och vagn för utflykten senare, han lira lite på planen, jag har en bra högerfot, men det vet ni sen innan. Vi skulle ta oss till biskopsudden ekorren för lunch, via den mycket trevliga båtresan från nacka strand till nybroviken, där jag påminde pappa om att dagis och jag åkte bergsbanan ner till båten när vi skulle till viggsö. Väl på strandvägen blev vi strandade och kom inte på ett enda kommunalt medel vidare, tusans turister. Så vi vände på klacken och begav oss till kulturhuset. Efter lite klassisk kurragömma i barnvagnsparkeringen så kom vi upp till högsta våningen för lunch och vi pekade på myrorna därnere. Sen bibblan där böcker förstås är totalt ointressant, jag vill bara fara runt. Sen kunde vi inte låta bli en studsmattesväng till i kungsan, jag var om möjligt ännu längre upp i luften än igår, kanske beroende på killen vid min matta, som för dagen också hade en barca-tröja, jag ville nämligen det idag. Däckade i vagnen en halvtimme och vaknade hos mamma, och två minuter senare var jag i poolen, så jobbar jag gott folk. Och vi är bara mitt i sommaren! E

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0