110601 sommar

Då är sommarn här! Har väl känt på den innan lite grann och mer ska komma, och idag var det inte alls dumt heller, men mamma och jag fick lite regn på oss när vi var ute och höll på i förmiddags. Pappa mötte vid busshållplatsen, mamma skulle ju jobba och vi hade varit på forum och köpt fina kläder, och bandyklubbor, måste ju lira på dili också! Hann säga hej på farfar hastigt och lustigt hemma, han har gjort ett jättefint fotbollsmål av hålet till köket, men var så trött att jag somnade till i vagnen. Vaknade och var jättetörstig, det blev lite varmt i vagnen i sköna solen, men det fläktade också dock. Nå. Vi myste under eftermiddagen, farmor kom förbi, och hipp happ var vi nere i järla och tittade på tia, anders och rasmus nya lägenhet. Sen vände vi till forum och jag, farmor och pappa tog oss en runda med lite småhandla och mat, det var en kul stund därnere tillsammans. Hemma ville jag cykla lite och så skrattade jag så väldigt mycket när jag satt på stegen och kastade studsbollen som de fick springa och jaga. Sen blev jag trött igen, visade farfar var han skulle sitta i soffan när jag skulle dricka välling, sen läste jag några sidor för pappa i den aktuella gonattboken, la mig ner, och somnade gott. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0