110605 idrottsdag

Japp. På schemat stod utomhusbandygolf (fick för mig dock att pappa kunde springa och hämta "mina bollar"), cykling, fotboll (samma med hämtningen här ett tag, men fattade att man jobbar ihop, man kan ju inte bara stå och bli serverad, och man kan ju inte heller hela tiden slå glasklara höjdare rakt fram, ibland hamnar dom snett, så är det, men då får man inte ge sig, om man nu tycker det är roligt och det är det ju, och till slut får man ju till en höjdare rakt fram igen), samt simning, med OCH utan puffar på armarna. Ja efter en vila så hamnade vi på badhuset, det var några veckor sedan och jag blir så lycklig varje gång, jag trivs däri, det är duschen i ögonen som besvärar, men allt mindre förstås. Vi höll på i en och en halv timme (ett knappt normalpass) och när det drog ihop sig ville jag ta ett litet sim till men glömde jag inte hade puffarna på mig och kom under ytan, men tog det faktiskt med relativ ro, jag är ju säker med pappa bredvid mig, men samtidigt så trampade jag på så inniförbenat så det var närapå att jag simmade nån decimeter! Hundsim, men ändå! Sen tog vi en skön promenad hem till mamma och där har jag haft det skönt förstås sen i eftermiddags. Det var några dagar sen jag sov på dili så det var skönt att komma hem dit också. Sommaren har börjat bra skulle jag vilja säga, och "jag ska till viggsö", som jag ropat några gånger. / E

Kommentarer
Postat av: mormor

ser ut som en liten kopia av Esther W !!!

så otroligt vacker!!

2011-06-06 @ 06:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0