110617 jag gick iland

Med allt. Naturligtvis rent fysiskt nu kl 1645 i nacka strand, hand i hand med felicia faktiskt, det råkade bara bli så för stora ester och jag har varit som ihopklistrade hela veckan. Men jag gick också iland med det här, med att klippa av lite navelsträng till, med att räta på ryggen och våga, med att vilja uppleva något nytt och okänt, med att vara från mamma och pappa, med att möta osäkerhet och ovisshet, jag gick iland! Vi var så söta när vi gick av båten att tiden stannade, vågorna la sig, solen bröt igenom, vägarna torkade upp, tänk vilken kraft jag har. Jag log och skrattade med hela kroppen och hade massor att berätta, ville hoppa krama prata skratta busa och jag vet inte vad på kajen. På väg till bilen hoppade jag i varenda pöl och så åkte vi till mcdonalds där the show of esther fortsatte, mamma och pappa satt som fågelholkar och undrade vad jag var för roligt kärleksmonster som blivit ännu mer av allt under dessa dagar, ni ska få se ni... Men sen blev jag så trött att jag grät över äppelklyftor och somnade gott på dili. Och hörni, det är sommar, bäst att köra på! E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0