110619 singin´ in rain

Ja inte vet jag, jag var ju på kalas, men stämningen rent generellt vill jag väl säga var singin in the rain, jag var glad och framåt med anledning av dagen! På morgonen kom jag in till pappa och skulle sova en stund bredvid, men medan pappa klappade mig och jag klappade tjej så vaknade jag väl till och så var det bara att gå upp. Gamle tjet va, vilken hejare, men verkar nöjd med livet, men stackars allram, pappa och jag får nog titta till honom, igen... Vi gick genom regnet över parken till mamma, pappa med sitt paraply och jag med mitt, men det är fanken inte lätt att uttala, men jag satte pajjaply och det är skapligt. Stövlar är fanken inte lätt heller, vill lätt glida över till att bli stöijlvar, men håll tålamod gott folk! Mamma och jag surrade på under dagen, vi var och köpte present åt Denise inför dagens kalas, där jag satt och trivdes med fina vänner och Denise som ni ser på bilden, det finns ju mycket att resonera om emellan vänner i den här åldern, det är ju mer de små som springer runt och tokar sig... Och vet ni vad, mormor och leo blev mina kvällsvänner när jag kom från kalaset! Pannkakor blev en bra start och sen rullade det på. Med mycket mys i bakfickan så somnade jag till vartefter i trygg visshet om mormor och leos närvaro, med mamma och pappa på gång till jarlaberg, som vanligt, som alltid. Gott liv. E

Kommentarer
Postat av: famo

Oj, oj, oj har just själv kommit hem från mitt äventyr, men vad du har grejat den senaste veckan.

Det är ju som ett helt år av äventyr. Så roligt det ska bli att träffa dig igen så du kan berätta vad ni gjorde på Britts ö. puss o kramlilla *-öga.

Från Farmor.

2011-06-20 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0