110627 sommartrall

Ja tillbaka till vardagstrallen här i sommarn, men en trall är ju alltid en trall! Dagis på schemat, jag sov som en eukalyptusträdstock (eller vad det heter) så pappa fick banka med disken i köket för att jag skulle vakna. Det är klart att han blev stressad till jobbet, jag såg svetten i hans panna, pekade och sa att nu har du bråttom... Men vi hann med att mysa så gott, väcka farfar, och han och jag hade kuddkrig! Var trött på väg hem förstås och i soffan och vid maten osv, men pappa höll igång mig, och sen skulle vi ut och köpa ny vattenpistol (får tydligen lära mig att inte kasta dom i asfalten...) och vid begagnad barstol till pappa, så vi fick en utflykt, och där passerade också en halv piggelin... Väl hemma vaknade jag till naturligtvis och kvällen drog ut, ville leka ute med allt jag kunde komma på, och somnade 20.20. Ett eukalyptusträd kommer kännas lätt imorgon bitti... Jag är en stjärna! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0