110308 back on the blogg

Javisst tusan, fick några dagars skrivkramp, märkligt nog samtidigt som pappa försökte spela golf i spanien. Hursomhelst har det varit några riktigt bra dagar med mamma, vi har hängt ihop ordentligt och varit på olika besök här och där och jag tar allt för mig mer och mer, pratar mer och mer, sätter ihop sammanhang och är dessutom en rolig skit... När vi borstade tänderna ikväll föreslog jag för pappa var man kunde sova, t ex på hyllan, i lampan, på taket, och vi skrattade gott, precis som jag hela tiden sa att vi var klara när vi inte var det, och när pappa sa emot på ett tokigt sätt så skrattade vi ännu mer. Jag gav honom en hård och lång kram på dagis, det njöt vi båda av, vi hade ju inte setts på flera dagar. Jag hjälpte honom med vad han skulle handla på tempo, och så visade jag hur man rullar plättar i handen, det kräver fingerfärdighet. Jag fick presenter också, nån slags färgglad spanskt indianstickad barnkofta, en FC Barcelona-vattenflaska och en Dora-handduk! Dora tittar jag ju på på morgnarna. Med kattluckan får vi regelbundna besök av vår tokiga men roliga och snälla grannkatt Neo, men han är snäll, bara lite sällskapssjuk, och jag tror allram och tjet tycker det är kul. Jag kramade dom också. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0