110321 en trevlig klassiker

Efter jag envisats med att plöja genom varenda vattepöl på vägen (hade inte pappa bett på sina bara knän hade jag stått och stampat där fortfarande), gärna de djupa där jag bar bolle över huvudet som soldater bär sina gevär när de vadar över floder, kom vi slutligen fram till vårt kära Forum, med gigantiskt blöta strumpor, vilka vi fick köpa nya på åhlens, blåa förstås. Lite kyckling och ris, lite bibliotekshoppning och kurragömma, lite handling (jag valde ut tonfisk till allram och tjet), träffade grannar och gisela, ett varv till tillbaka till bibblan, ja sen gick vi faktiskt hem och jag sjöng sött en sång om fingrar på vägen hem. Väl hemma somnade jag gott i stålmannendräkten, supertjej som jag är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0