110325 pingis till frukost

Lika viktigt som välling, nästan. Pappa hämtade mig på dagis och vi åkte till sickla via fredagsstoppet på tempo, där jag alltid piggnar till av nån anledning... Jag blev ledsen över att vi inte tog den vägen till tempo som jag ville, men jag börjar förstå att jag inte kan styra varje detalj i pappas eller mammas agerande... Vi fick den stora glädjen att fira tia och anders lägenhetssköp, tias sista dag på jobbet och min kommande bebis i tias mage med en skål och jättegod mat, grönsaker och godis... Jag var väl inte på topp, men kom lite i form i hoppandet i deras säng och i soffan efter maten där jag satt mittemellan tia och anders när pappa sa att vi var tvungna att gå. Då blev jag ledsen en stund, men glad igen vid busshållplatsen, där kan man klättra i slänterna så roligt upp och ner. Som livet. Pappa och jag somnade i min säng efter lite sovkrångel fram till 2045. Pappa lämnade mig 2230... / E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0