110326 en trött dag

Somnade mycket sent igår och väcktes av allram för tidigt, pappa tänkte att kanske det går att ha öppen dörr efter sista nattbesöket, men inte, allram skulle in och gnälla efter tonfisk även hos mig, 0600. Så det blev en trött dag. Ändå lyckades jag genomföra ett gympapass på friskis, det var en rödvit tant som man inte hörde vad hon sa. Det låg ett headset på stereon, och om det är nån gång det borde kunna användas är väl när det är 80 pers i lokalen med skrikande barn, men nähä, så jobbade inte hon. Vi fick gå runt och chansa. Hon kunde lika väl suttit på krogen, vi hade klarat det ändå. Pappa och stora micke som var där med fabian, blev lite fundersamma milt sagt... Nåja, vi rullade och sprang och hoppade och rörde oss och det var rätt roligt ändå. På eftermiddagen dök almströmklanen upp med tia, anders (östergren), farfar och farmor, och vi hade mysigt. Jag var ute och gungade och spelte boll med farmor och tia i täckbyxor och röda kappan, jag såg ut som en premier league coach, typ alex ferguson... Sen gick vi en runda och kastade återvinningsgrejer för att titta förbi tempo, bara på skoj. I övrigt har jag byggt en båt av kökstolarna idag och ikväll satt pappa och jag i köket och åt kyckling och talade om livet, och matade allram och grannkatten neo... Inatt släpper vi inte allram över bron kan vi meddela... / E

Kommentarer
Postat av: famo

Ja tack för i dag lilla *-öga. Vi hade ju riktigt trevligt fast lite kallt om gumpen i blåsten. Snart, snart, snart är all snön borta o då ska vi sparka boll igen o slå en golfboll på gräset.



Sov gott önskar famo JOA

2011-03-26 @ 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0